18/2

HejsanHoppsan ! 
Jag har tänkt lite, och jag har kommit fram till att nu kommer jag vara hemma nästan varje dag fram till i april. 
Först denna veckan har jag lov, sen skolan en vecka, sen fyra veckors praktik, sen skolan en vecka.. och sen är det april..
Och i april är det Stockholm för mig som gäller. Kommer bli riktigt najs! 
Jag har också tänkt på det att om jag nu är hemma nästan varje dag, har jag ju tillgång till internet nästan varje dag, vilket jag ska försöka visa genom att skriva här nästan varje dag.. självklart blir det inte mina små texter då.. utan mer berätta vad som händer i mitt liv.. Vilket också kommer att leda till att mitt språk kommer att ändras lite, inte för att jag tycker det ser bättre ut utan för att det ska bli lite mer "jag" liksom. 

---

Idag har jag, mamma å pappa vart på IKEA, köpte skrivbord å grejs till datarummet som de håller på att göra om. 
Dagen var mys, men lite seg.. Redigt halt var det osså när vi körde dit, trodde nästan vi skulle krocka.. men det gick ju fint till slut iaf.. Just nu sitter jag å skriver här, men är osså inne på bdb, vilket är sjukt segt idag.. å sen msn, vilket osså är lite halvsegt. mkt folk inne men inte många jag snackar med ändå ..  Idag finns det inte mkt att berätta faktiskt.. 
Känner mig rätt så tom i huvudet på tankar och känslor, vilket är lite konstigt egentligen.. 

Fick höra igår att det inte riktigt uppskattats att jag inte skrivit vem jag menar på mina tidigare texter för det lätt kunde leda till förvirring.. men det är så att jag inte alltid själv vet vem det handlar om, å när jag vet det så är det inte alltid jag vill gå ut med det.. och känner man sig träffad av det borde det ju finnas nått i texten som gjort att man gjort det, å har man väl kommit på det kan man ju ta åt sig av det jag skrivit även om det inte var så min tanke var från början.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0