Jag önskar mig dig !


Vissa säger att det är skillnad på att gilla och på att vara kär, 
det är kärlek jag känner till dig.
Folk säger att det är skillnad på att vara kär och att älska,
jag önskar få känna känslan att vara älskad från dig..

Du vet så väl vad jag känner, hur jag vill ha det.. 
Jag vet inte hur du känner, hur du vill ha det..

Känslan av att du undviker mig finns där, 
jag vill slippa den..

Känslan av att inte vara tillräcklig finns, 
bara du som kan hjälpa mig att få bort den..

Du har fått en plats i mitt hjärta, 
som inte går att förtränga..

Så mycket tid och energi jag har givit dig, 
ändå så mycket tid och energi jag har kvar att ge till dig.. 



Jag vill ha ett vi.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0