17/7

Hej på dej du, vilken trevlig överraskning!

Sitter nu i min säng, skriver blogg och äter godis, de kallas livet de!
Kom precis hem från ett litet äventyr i lilla Falkenberg, inte så givande dock men iaf..

Andreas är här, kom igår, fast vet inte riktigt vart han är just nu, typ där uppe å glor tv eller ute eller nått.. 

Idag har det inte hänt så mkt, solat lite, sen vart i stan för att nån kompis till Andreas var nere så skulle hälsa på honom, sen hem å grilla.. sen nu mitt lilla äventyr då.. 

Har inte mkt att skriva idag faktiskt, som ni säkert märker.. 

Inte många dagar kvar tills det blir tältning då, kmr säkert bli najs! 
Brorsan kmr snart hem också, inte träffat eller pratat med honom på ett tag nu ju.. 

Aah, men min fantasi ligger på botten idag så vet inte mer vad jag ska skriva.. 
så får skriva annan dag.. 
Pussheejs<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0