21/7

Haj, Älg!

Idag känner jag att det är en bra dag..

Vakna vid 7, gå upp och ta sig till körskolan, där det blir lite plugg, gick rätt skit iofs, men iaf, efter lite träning så kmr det nog gå bra. Efter det blir det lite körning, gick finfint.. Fast Stefan slog mig med pappret i huuvdet en gång, hahah..
Efter körningen gick vi in och fixade lite mer körlektioner och även bokade tid för halkbana och omkörningskörning, det är inte klogt vad fort det går när man egentligen väl börjar ta allt seriöst! Dock fick vi vänta lite med halkbana och omkörningskörningen eftersom jag va tvungen att hinna med att göra lite tester och klara av teorifaserna först.. Men det fixar ju jag, för jag är ju så bra, hahah.. Självförtroende på hög nivå!

Efter körningen mötte jag Emma och hennes pappa i stan, så stanna och snacka lite..
Sen när man kom hem ser man brorsan sitta och äta lite efter att han gjort sitt teoriprov.
Och vet ni vad!!? Han klarade det!! så nu är det bara uppkörningen kvar för honom i morron, sen har han körkort! Wihoo!!

Sen satte jag mig och åt lite, tvättade och nu sitter jag här..
Ikväll blir det tältning. Kmr säkert börja regna, men det blir nog bra iaf..

Om 8 dagar åker jag till Linköping för att släppa av broder min. och om 9 dagar åker jag till sthlm och Anton!! kmr bli redig nice! Blir till att äta oss tjocka på godis, se oss blinda av film, promenera som aldrig förr och att känna hur tågtunneln vibbrerar när tåget åker.. hahah, det är sånt vi lever för!! Blir ju säkert att virra bort oss inne i sthlm med, men det är mindre viktigt att tala om..!

Nu får det bli att hoppa lite hage, hörs!
Pussheej<3

Kommentarer
Postat av: andreas

Grattis till din bror:) du får ha de så skoj i sthlm! Kram:)

2009-07-21 @ 13:01:54
Postat av: Stefan

Ha de så trevligt me tältningen i kväll!! Pussåkram

2009-07-21 @ 21:19:13
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAY :D:D:D:D det ska bli trevligt:)

2009-07-21 @ 22:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0