23/7

Hej och hå!

Detta blir ett kort inlägg för jag är trött och min dator är seg..

Har skaffat facebook och msn åt min moder idag, så får vi se hur hon utvecklar sig själv med det nu då..
Sen har jag träffat Stina lite, mysigt som vanligt.. Träffa henne faktiskt två gånger med, lika mys båda.

Har vart på körskolan som vanligt, klarade det tredje testet idag, så bara ett kvar nu, känns gött, börjar tröttna.. 
Hade körning med, som gick rätt fint sådära..

Annars har det typ inte hänt mkt idag, ätit lite med familjen osv. 
Snackat med Andreas också lite, han spelade upp alla sina pokerpengar som vanligt, hahah..
Sen snacka jag med Jessa med, hon va redigt pratglad och jag var redigt trött så blev nog ett lite skumt samtal ändå.. 

Upptäckte att Winnerbäck ska spela i sthlm i november, så blir nog att åka dit med familjen då och avguda honom ännu en kväll , blir kanske en sådan tripp med Jessa när han är i gbg med, hihi..

Men iaf, time to sova nu.. 
Så godnatt och sov gott och sådant. 
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill med hänga med å se han :D

2009-07-24 @ 08:46:28
Postat av: Andraes

vill med hänga med å se han :D



2009-07-24 @ 08:47:12
Postat av: Andreas

Vill med se winnerbäck:D

2009-07-24 @ 08:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0