24/7

Hej alla glada och mindre glada!

Ska börja med ett litet svar till Andreas om hans kommentar om Winnerbäck, han spelar i Borås också, den 19 november i Boråshallen, där kan du se honom =D

Sen kan jag säga att idag blev det att gå upp vid halv 8, ta sig till körskolan och sitta där till halv 11 ungefär, klarade det sista provet nu med!! så nu blir det bara att gå igenom allt igen och igen tills man kan det perfekt, gött som satan! 

Sen blev det hem och äta lite, försökte lösa en sudoku med, men fastnade totalt så det gick inget bra.. inte ens Marcus kunde hjälpa mig, suck.. menmen får ta nått annat ist.

Idag har jag inte mkt planerat annars.. tänkte nog följa med brorsan och mamma för att kolla saker till honom som han vill ha till lägenheten, inte så kul kankse, men iaf.. 

Skriver mer ikväll och så, ville mest berätta för Andreas, hihi.. 

Om en vecka är jag i sthlm!! Faktiskt så ses vi, Anton, om exakt 6 dagar!! eller om typ 150 timmar (om jag va i sthlm vid 18 då, minns inte riktigt) kmr bli fint! 

Dax att borsta tänderna! 
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah du förvirra mig lite där XD men yesss jeeeey wihoooo du kommer till mig :D:D:D

2009-07-25 @ 00:21:59
Postat av: Anonym

Hahahah du förvirra mig lite där XD men yesss jeeeey wihoooo du kommer till mig :D:D:D

2009-07-25 @ 00:22:39
Postat av: AiM

Det va jag som kommentera föresten:O

2009-07-25 @ 00:23:19
Postat av: Andreas

du får hänga med då:D för jag fyller ju år dagen efter:D Puss på dej:D

2009-07-25 @ 01:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0