26/7

Jaay!

Gick inte att logga in igår kväll av någon anledning som jag inte förstår, därför blev det lite segt med uppdatering då.. men de kmr nu ist! 

Det blev grillning med lite familjen och lite släkt och sånt igår, mysigt, men ett himla tjatande om rödbetor, rädisor och lök.. Folket kunde inte räkna på fingrarna heller utan visade tex fem fingrar men sa "fyra barn".. Men iaf, det var trevligt.. Fick förklara för moster hur man åker pendeln i sthlm också, hahah.. 
Sen blev det att ta följe med broder hem.. sen försökte jag skriva här men misslyckades eftersom det inte gick att logga in, så jag snackade med lite folk på msn ist, sen nanade jag. 

Idag sov jag länge, till 11 faktiskt.. och jaa, jag vet, det är inte så länge, men att jämföra med 7 som jag gått upp nästan varje dag hela veckan så är det länge.. Så log jag kvar i sängen till halv 12 nått, så åt jag lite.. Sen följde jag med mamma och pappa till långasand och promenixade.. Fick köra dit med, det gick finfint faktiskt.. 

Så nu kom jag nästan precis hem från det, så då blev det att äta lite, och nu datorn.. 
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, men de märker vi väl.. 

Tänkte på det med, undra om fiskmåsar tänkter så som vi människor gör.. som tex när jag är på stranden och en fiskmås kommer, då tänker jag ju "neej inte en fiskmås, tänk om den bajsar på mig".. undra om fiskmåsen då samtidigt tänker "ooh neej, en människa, den bajsar vi på så lämnar den oss ifred".. För egentligen, tänker djur nått? och ifall de då gör det, vad tänker de då på? 
hahah jag tror jag fått för mkt fritid nu, för mkt tankar igen.. 

Men iad, allt från mig då! 
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: AiM

Jaa djur tänker XD Bara att dom inte tänker på svenska.. så vi kan inte förstå vad dom tänker.. men till exempel en katt ställer sig vid dörren så tänker den ju "om jag mjamar nu så kommer nån o släpper ut mig" lr när den vill ha mat... så tänker den "om jag går till köket o mjamar så kommer någon o matar mig :D

o fågelmåsar flyger ju runt o tänker " hoppas någon tappar något snart så jag kan flyga ner o äta det! :D"



Lr vem fan vet XD

2009-07-26 @ 18:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0