2/7

HejHopp! 

Idag är det en såndär helt meningslös dag, ingenting händer, de är som en såndär dag som man kunde ha sovit förbi utan att ha missat någonting.. 

Vaknade och åt frukost, satte mig vid datorn lite.. Brorsan drog iväg till stan och jag blev ensam hemma, bestämde mig för att baka, satt och leta efter nått och baka men tappa lusten helt, men tvingade mig ändå till att åstadkomma en kladdkaka ala Granholm.. Och visst, den blev lika fin och god som alltid! =)
Efter att den var klar blev det att läsa lite i körkortsboken, tråkigt men ett måste ju..
Sen kom mamma och pappa hem, så åt vi lite.. Hjälpte brorsan att bygga ihop sin nya fläkt.. så nu slipper han dö av värmeutslag i sitt rum, vilken tur! Ringde Frida med, eftersom hon är sämst och aldrig svarar på sms, men hon kunde inte ses.
Och nu blev det att sätta sig här vid datorn igen, men det var mindre givande än vanligt typ så ska nog försöka få broder min att skänka mig lite filmer.. 

Allt från mig denna gång.. skriver la igen ifall de nu skulle hända nått denna kväll.. 
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hejsan, Johanna de var ju bra att du bestämde dig för att baka kladdkaka och gav de som råd till Granholm.

Och sen kan ju de hända att man har mindre bra dagar och man kollar lite längre ner på din text..

2009-07-07 @ 14:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0