29/7

God morron! 

Snart dax för mig att ge mig iväg mot Linköping, brorsan håller på att packa för fullt och pappa springer efter och försöker "hjälpa" till.. Ser rätt roligt ut faktiskt. 
Blir nog lite IKEA och andra sånna "roliga" grejer idag. Sen i morron blir det till att åka tåg halva dagen. 
Så Anton, läser du detta så är jag i sthlm vid kvart i fem, tror jag råkade säga kvart i sex till dig! 

Skulle också säga att ifall ni försöker nå min mobil och det inte fungerar så är det inget ovanligt, den lägger sig i "endast nödsamtal" typ hela tiden, så då är det bara att prova lite senare så går det kanske bättre.. 

Nu hinner jag inte skriva mer, dax att åka! 

Ha det fint!
Pussheejs<3

Jag och bror! <3

Kommentarer
Postat av: johan:)

2009-08-02 @ 13:05:38
Postat av: johan:)

hihi, nu ser jag var du fått din skönhet från;)...xD

han borde seriöst raka sig...:D

2009-08-02 @ 13:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0