30/7

Hej och hå!

Sitter hemma hos Anton nu då, tjockar i godis och uppdaterar oss med dagens samhälle.

Vaknade ju hemma hos bror idag, efter en kväll med lite god mat och vilsekörande i Linköping.
Så blev det att äta lite frukost och titta på en film, hann dock inte se klart den eftersom mamma och pappa ringde och ville att vi skulle komma. Så blev det IKEA idag med och Mio och sen att köra mig till stationen för att jag skulle hinna undersöka den lite innan tåget skulle gå mot sthlm!

Sen blev det tågresa, gick fint, var dock väldigt tråkigt! Värre än att åka Gbg Sthlm faktiskt, fast får säga tack till Söte Simon som underhöll mig det mesta av vägen (a)..

Sen väl framme såg man Anton springa fram bakom någon tant, såg rätt kul ut, sen blev det "hej på dej kram". Sen ville han gå till pressbyrån och köpa dricka, men när vi kom dit och stått och tittat på drickorna ett tag så bestämde han sig för att dricka när vi kom hem ist, så då blev det att ta sig till pendeln och åka hem..
Väl hemma, haha jaa lägg märke till att jag enbart varit här i typ 5 timmar och kallar det redan hemma, så blev det att äta lite, sen promenad vid sjön och sedan handla godis.. Och det är ungefär där vi är nu..

Ska kolla lite film nu tänkte vi och så,
Så godnatt och sånt!
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: LMAO

HAHAHAHAHHA LOL

2009-07-31 @ 00:54:02
Postat av: Andreas

Saknar dej!

2009-07-31 @ 01:13:56
Postat av: AiM

Jag vet redan detta :D

2009-07-31 @ 16:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0