7/7

Hejhallå alla!

Då är man i götet nu då, hos Töönt..
Vaknade i morse helt ovetande ifall det skulle bli nått eller inte, sen vid 2 tar man tåget, hade dock förträngt hur tråkigt det är att vänta på tåg som aldrig kmr..
Här uppe har vi inte gjort så mkt, åkt hem till henne, handlat lite, annars mest softat och snackat..
Käkade lite med hennes pappa också, sen ut på en liten promenix.. 
Efter promenaden gick vi och satte oss på en filt på gräsplanen mitt i solen, men solen försvann och vi gick in..
Töönt gick ut för att snacka lite allvar med Jimmy så därför tog jag tillfället i akt och skrev här..

Texten idag blir ju inte så lång, har inte så mkt att säga egentligen..

Andreas ringde innan också, berättade att han kmr bo hos mig i helgen ifall jag vill, å självklart vill man det, han är alltid välkommen!

Om jag inte har helt fel för mig så kmr nog Stina hem till helgen eller i början på nästa vecka med, det är bra, hon är saknad!

Dagens insiration: Ljudet från fåglar och folk utanför ...  väldigt givande hahah

Allt från mig för denna gång då..
Kmr hem senast på fredag, för er som undrar..
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hejsan, Johanna de lät ju kul och höra att Andreas ringde mest för din egen skull..

Och sen att Stina kommer till dig i helgen om du inte har helt fel för dig.

2009-07-07 @ 22:03:43
Postat av: Andraes

va roligt att jag alltid är välkommen de känns ju bra:) du är ju alltid välkommen med:D Puss

2009-07-07 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0