24/7 - kväll

För jag vet att du älskar mig, annars stämmer du inte in på min filosofi,
Du som skrattar lika mycket som jag, och du som är mild och god och generös.. 

Hihih, börjar detta inlägg med en bit ur en av Winnerbäcks låtar, faktiskt den låt som blivit sommarens låt för min del, Prinsessor.. Börjar med den bara för jag är lycklig, för jag ska till sthlm i november när Winnerbäck spelar!! Mamma fixa biljetter idag, Wiiihooo!!

Som jag nämnde tidigare idag har jag vart på körskolan idag med, mindre ovanligt nu för tiden, börjar känna mig som hemma där nu, hahah.. Iaf, jag klarade sista fasen, eller testet eller vad man nu ska säga.. så nu är A, B, C och F klara, så nu kan jag gå vidare utan att behöva känna sån stress över teorin, bara att plugga satan så man lär sig den nu.. men nu finns ju iaf möjligheten att boka uppkörning och provtid och sådant så det känns bra, känns iaf som man börjar ta sig framåt lite nu. 

Efter körskolan blev det ju som planerat att följa med till stan och titta på saker till Marcus, men hittade inget mer än en såndär som man har när man gör te, eller thé eller hur man nu stavar till det.. Men iaf, blev att handla lite mat och sådant med sen, så köpte jag jordgubbar med hos den trevliga pojken utanför ica, hahah.. 

Sen hem, så åt vi lite, sen skulle jag sätta mig där ute och läsa lite och kanske sova lite middag, men precis när jag somnat så ringer pappa och säger "nödsituation!! det är regn på g, plocka in tvätten" så då får jag göra det, sen börjar det regna och då blir det kallt att sitta ute så då går jag in, men somnar i min säng ist, där jag sover tills det nästan blir dax att äta..

Marcus och jag har kommit på det nya bästa sättet att komunicera med varandra, vi skickar sms, spelar ingen roll att vi sitter en meter ifrån varandra, det blir bara roligare då.. 
Så mitt i allt så vänder jag mobilen och skriver med den upp och ner, så skriver jag till Johan "Hej, jag skriver med mobieln upp och ner" så svarar han "Vad kul.. xD jag skriver med mobilen som vettigt folk gör" hahah då kände jag mig lite speciell.. 

Sen ringde Andreas och berättade hur mkt han och hans kompisar vunnit på Liseberg, då blev jag lite avis.. jag vill ju med ha gossedjur, men jag är inte tillräckligt bra för jag vinner aldrig nått.. Men då kom jag på den smarta idén att jag ska hitta någon som vill vinna saker till mig, men jag kom inte på någon som kunde det så det sket sig tyvärr.. 

Sen efter det blev jag anfallen av en mal, fick seriöst panik, vet inte riktigt vad som hände. Jag brukar inte bry mig typ men nu fick jag allvarlig panik, de va inte roligt.. 

hahah jaa just de, såg en jättesöt video innan, tänkte ladda upp den här men det gick tyvärr inte.. men iaf, grymt söt var den!

Dagens inspiration: självklart Winnerbäck <3

Hahah jaa de va nog det från mig för stunden.. 
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: AiM

HAHA! ska kasta grodor på dig när du kommer XD då blire paniiiiik!! o jag hoppas jag får en örfil för det gillar vi:)

2009-07-25 @ 01:00:21
Postat av: Andreas

ja kan vinna gossedjur åt dej när vi åker dit nångång:D Puss

2009-07-25 @ 01:34:10
Postat av: johan:)

haha..xD

du är lite speciell du som skickar sms där det står att du skriver med mobilen uppocner:D

men det är det som det bra med dig att du är söt och speciell:)

2009-07-25 @ 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0