typ 26/6-1/7

Hallå i stugan!

Va ju ett tag sedan jag skrev nu, har haft mkt annat för mig och när jag väl haft tiden har jag tappat lusten, men nu kmr det!

Har ju som sagt varit i Borås hos Andreas, har även kommit hem därifrån och Andreas har bott hos mig några dagar.. Vart trevligt såklart, men han skulle hem till vovvarna.. =)
Har vart på min andra teorilektion i måndags med, gick la bra.. Sen hade jag min första körlektion i tisdags, varmt som satan va det, men helt okej gick det, blev totalt jättegodkänd sa han iaf, haha.. Efter den fann jag Andreas i stan, där han stod vid min cykel och var så stolt över sina cola han köpt.. tydligen hade han hittat nått så det blev billigt eller va de nu va.. 
Idag har dagen mest bestått av Emma och stranden, åkte dit vid 11 och hem vid halv 4, mysig dag.. Väl hemma blev det att äta lite, eftersom vi "glömde" ha med oss lunch eller pengar till det och man vart hungrig sen typ 2.. 
Efter det lilla mellanmålet/lunchen blev det att duscha, läsa, halvsova och se på film, mysigt värre.
Kvällen kom och det blev att övningsköra lite med farsgubben, gick riktigt fint faktiskt, det firades med glass, jordgubbar och melon.. 
Sen blev det att titta på "så minns vi Michael Jackson" helt otrolig snubbe dedär egentligen.. 

Allt från mig, ska se film nu tror jag.. Märkte att jag nog inte hade riktigt lust och skriva idag heller.. 
Pussheejs

Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hejsan, Johanna var ni lite förvirrade och glömde ta med er antigen lunch eller pengar ajaja sånnt kan ju hända..

2009-07-07 @ 02:14:27
Postat av: Lucas Liljemark

Hejsan, Johanna var ni förvirrade den dagen ni glömde att antigen ta med er pengar eller lunch haha ajaja men så kan de gå iblannd inte så farligt..

2009-07-07 @ 02:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0