26/7 - kväll

God kväll! 

Ikväll har jag sett på film med mamma och pappa, filmen hette "efter bröllopet" och är någon dansk/svensk drama typ.. 
Den va bra faktiskt, dock ingen sån jag tror jag kmr att se på fler gånger, men helt klart en bra film.. 
Kändes givande och den sa en hel del, man fick lite tankar osv. 
Ska dock inte börja berätta vad den handlade om, för eftersom jag känner mig själv rätt bra, och om även du gör det, så vet vi båda att i sånna fall om jag väl börjar berätta om vad den handlar om så kommer jag berätta från början till slut in i minsta detalaj exakt vad som händer, och i sånna fall kommer jag få sitta här och skriva i flera timmar och även du kommer att få sitta och läsa i flera timmar, så då kan du lika gärna se filmen själv.. Det underlättar ju för oss båda, hahah..

Försökte fixa Winnerbäck filmen "solen i ögonen" från brorsan ikväll med, men eftersom min dator har allvarliga problem gick det inte som planerat så får fixa det i morron ist.. 
Så får nöja mig med att lyssna på hans musik ist, men det funkar ju det med!

Snart blir det Linköping, och sedan sthlm för min del! wihoo! 

Tänkte tanken innan att kolla ifall jag kan lämna in min dator och mobil på lagning nu innan skolan börjar igen kanske.. 
Skulle ju kännas rätt skönt att ha någon fungerande sak för en gångs skull.. 
Men får se i morron om jag orkar då, hahah lite lat sådär.. 

Nu blir det nog att droga lite Winnerbäck och sen sova.. Känner mig konstigt trött för att ha sovit så mkt inatt och även somna lite ikväll.. menmen, blir nog bra i morron.

Sov gott!
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hejsan, Johanna vad har hännt med din mobil dah du har kanske kommit åt någon säkerhetskod, de tog några veckor för mig att fixa de plus och att jag fick betala en summa pengar för de mindre bra.

Vad kan ha hännt för allvarligt fel med din dator då undrar man???

2009-08-08 @ 23:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0