20/7

Heej!

Måndag idag och början på ny vecka.


Tältning i morron vilket har lett till att jag var och handla med Emma innan idag, så nu är nästan allt det fixat också.. förutom att jag inte vet när vi ska dit och om jag har sovsäck och andra sånna "viktiga" små detaljer..

Har haft körlektion idag med, dubbelpass, mellan 7.15 - 8.40.. Gick riktigt fint, träna parkeringar på olika sätt och sen körde falkenberg runt lite, även nere vid stranden, men det var trist.. de gick så långsamt att jag fick tanken att stanna bilen och gå bredvid ist, haha.. Men annars gick det riktigt fint, körde nån runda så sa Stefan "detta va något av de bästa jag sätt på länge". Och när vi kom tbx till trafikskolan så sa han "dax att boka halkkörning snart då?"
Har dubbelpass även i morron, dock lite senare, men planerar att åka dit redan vid 8 ändå för att plugga lite teori också.. Behövs verkligen, ligger efter med de!

Bror min kom hem igår med, verkar ha haft det bra, vilket är riktigt kul! men dock va kläderna helt fail, hahah inget snyggt alls typ.. lite förvånande faktiskt.

Har bakat med Andreas idag.. vet dock inte vad de heter, men gott blev de! Tåls att göra om. Har också varit väldigt genesör och skänkt lite pengar till honom på pokerna, eftersom han spelat bort alla sina, haha.. men nuså, nu är han rik, eller han va iaf innan jag satte mig här..

Dagens inspiration : Winnerbäck (Ingen soldat, just nu) <3

--

Jag är en av alla de som ser nått svart i dessa jämngrå vinterdagar.
Är du en av alla de som vill försvinna, när det känns som mörkret klagar,
så är vi två.
Och jag försvinner gärna just inatt..
Men ibland så är jag fast.
Kan du känna likadant?
Allt man gör är bara plast
och faktiskt föga intressant.

Och är jag ensam på en söndag blir jag dum,
och mörkrädd mitt på dan.
Måste bort från tysta rum,
och du är hyffsat likdan,
kan vi gå vilse genom stan?

--

Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: AiM

Jag börjar bli lite "vem fan är den där jävla andreas?" funderande xD Vem FAN är han?:O han verkar vara hos dig HELA tiden.. har dina föräldrar adopterat honom lr e ni tsm lr vad fan då? o.o i just don't get it, förklara för mig tack :D

2009-07-20 @ 16:44:47
Postat av: johanna

dom är slut redan! men baka får vi göra om:D

2009-07-20 @ 17:53:43
URL: http://johannaablom.blogg.se/
Postat av: andreas

dom är slut redan! men baka får vi göra om:D

2009-07-20 @ 17:56:55
Postat av: johan

inte riktigt säker på hur du menade med den sista texten så säg om jag missuppfattat, men jag går jag gärna till stan med dig onm du har tråkigt någon dag:)

puss<3

2009-07-21 @ 14:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0