7-13/7-eller nått i stil med det..

Hej å hå i stugan!

Ett tag sedan jag skrev nu, har ju vart i Göteborg hos Tööönt, kom hem därfrån i fredags.. 
Det var mys att träffa henne igen, blev lite shopping, bakning och sådant.. Hon fick nått ryck och börja städa överallt också, menmen iaf.. Det var kul iaf ! 

Sen kom man hem på fredagen och då kom Andreas hit, med dator och halva rummet.. men mitt rum blev fullt och fint iaf, haha.. 
När han vart här så har vi träffat Emma och Frida, det var trevligt må jag säga!
Igår köpte vi lite godis och chips och sånt gott så blev det att kolla film hela kvällen lång, gjorde pannkakor också, vi är bäst på det!
Sen idag har det mest blivit att kolla tv och vänta på att hans syster skulle kunna slita sig från Gekås och komma hit och hämta honom, men hon kom inte fören vid 19.. men iaf. 
Sen tog han sin dator och väska och gick, så kmr han inte tbx fören på torsdag eller nått sånt..
 
Så sen ikväll blev det att äta lite med mamma och pappa, sen inte mkt mera.. Eller jag lekte med bilar med, Ahlgrens bilar, tror jag har för mkt fritid ibland, haha.. Men iaf, leken slutade med att alla bilar exploderade, körde inte i något eller på annat sätt inte kunde medverka i leken längre och på det sättet var tvugna att gå till skroten (bli uppätna).. 

Just nu är det musik, blogg och msn som gäller.. Börjar bli trött, men ändå inte, haha, komplicerat liv man har då..

Har för övrigt kanske äntligen lyckats börja på en text som jag kan testa att tävla med.. men vet inte vad den tillhör för grupp och om den är nått bra.. Jobbigt, Hjälp!! 

Dagens inlägg blir inte så långt, va för många dagar så orkar inte vara så djup.

Dagens inspiration: Winnerbäck (kom änglar just nu) .. Han är kärlek! <3

Allt från mig för idag! Hörs mera i morron I think!
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hejsan, återigen Johanna de var nästan en vecka sedan du la upp en ny blogg, och de har du gjort nu vilket är bra därför att jag har längtat att få kommentera.

Vad trevligt och kul för dig att du har varit i Göteborg med din kompis så kallad tönt som du själv kallar henne i din text.Men hur kommer de sig att hon bara fick något slags ryck och börja städa sådär.

Vad trevligt att du har haft en hemmakväll med Emma och Frida.

Och sen så är de ju härligt iblannd att bara kunna sitta hemma och slappa, men de roligaste av allt som hände idag då var nog när du berätta i din text om Ahlgrens bilar hur kunde de bara explodera sådär ?

Säg bara till mig om du skulle behöva hjälp med denna text som du håller på med skulle trogligen kunna hjälpa till väldigt mycket hör av dig!



MVH Lucas

2009-07-13 @ 23:20:21
Postat av: johanna

kul å höra att du längtat efter min blogg.. =)

haha jag vet inte vf hon börja städa sådär, hon är sån ibland xD



haha jaa, alltid kul att leka med bilar ju ;)

tack så mkt, hör av mig ifall jag behöver det =)

2009-07-14 @ 17:26:35
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0