13-14/7

Hej, Hallå!

Detta inlägg är över både igår och idag..

Igår var det måndag vilket betydde teorilektion på trafikskolan, fast det var den sista och den var rätt chill så det gick finfint.
Innan den började så sprang jag och Stina runt i stan lite, äntligen fick man träffa henne!!
Vi fixade lite saker till henne, bla. ögonbrynsnoppning, synundersökningstid och ny maskara.. Va även inne och kollade om man kunde göra hennes ring lite mindre, men det gick tyvärr inte.. 
Innan stan med Stina hände det inte mkt, pluggade, satt vid datorn och lite sådant..

Efter lektionen så träffa jag Johan, så cykla jag med honom till Willys, sen cykla han med mig till stationen för att hämta ut min sthlmsbiljetter.. Efter det blev det hem och grilla lite.. 
Efter maten kom Sterner hit, så gick vi ut lite, sen kolla vi på film och lite tv, sen sov vi.. 
Så vaknade vi idag och då hände inte mkt.. Menmen, trevligt va de iaf! 

Efter att han åkt så blev det att övningsköra lite med pappa, blev att träna lite landsvägskörning och starter i backar.. Gick rätt fint faktiskt..Så nu kan man det tills på torsdag när man ska till körskolan och vara lite seriös..

När man kom hem från körningen blev det en liten dusch, sen glass och jordgubbsätning.. Sen slog klockan nio, mamma och pappa gick och la sig för att sova lite innan de ska upp och iväg i natt på sin lilla Greklandsresa. 
Så när de gick för att sova så gick jag för att skriva.. 

Senare ikväll blir det kanske att träffa Stina, fast man får se, hon har typ kalas, eller vad man nu säger, eftersom hon komfimerat sig i helgen.. Så får la se när den är slut och vad man gör då om man orkar träffa henne och om hon orkar träffa mig.. 
Om inte det blir av så blir det bara att sitta uppe tills klockan blir två så man kan säga hejdå till mamma och pappa.. 

Sen på torsdag kmr Andreas hit, wihoo! Kmr bli kul! På tisdag blir det tältning med Alicia, Jenny, Emma, Emelie, Andreas och sedan några av hans kompisar med. Kmr nog bli skitnice! 

Måste komma ihåg att ringa Emma i morron med! Har planerat att göra det i två dagar nu men glömt det hela tiden och när jag kommit på det har jag inte haft tiden, men i morron bannemig får jag ta mig tid och minne till det!!

Dagens inspiration: Winnerbäck (en svår och jobbigt grej, just nu) .. mkt tanke bakom den låten, därför är den kärleken själv! <3

Allt från mig! 
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bravooo Johanna fortsätt tjejen att kämpa med övningskörlektionerna.....

2009-07-29 @ 01:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0