15/7

HejHej!

Jag ser för första gången på ett tag nu ljuset i mitt liv, jag trivs! 
Visst, det finns saker jag vill ändra på.. men jag överlever dem, jag mår bra ändå! 
För första gången på länge letar jag inte efter ett tillfälle att få sätta ett märke för mina känslor..
Jag älskar sommaren och allt vad den har att erbjuda! Dock inte regnet, det räcker nu.. vi har blivit nerkylda och gräset brinner inte mera.. så fram med solen igen!! 

Dagen idag började med regn och åska, så blev till att slå till stort och bada lite badkar för första gången på flera år.. lika trist nu som då, hahah de med badkar är nog inte min grej.
Efter det blev det att äta lite.. Sen träna, 300 sit-ups å 150 sånadära andra benlyftsgrejor.. 

Fast nu glömde jag ju, dagen började ju egentligen inte alls med att bada, utan egentligen började den ju med att säga hejdå till mamma och pappa inatt.. 

Efter mat och träning blev det mest att ta det lugnt och inte göra någonting typ..
Sen blev det att träffa Stina, åkte ner till stranden, gick där en stund upp och ner i vattnet för att se om vi skulle bada eller inte.. men de blev inte så, hhaha bara fötterna.. 
Sen tog vi cyklarna och tog oss till Netto, där blev det lite godis, chips och ciderköpning.. 
Väl hemma blev det att laga lite mat, köttbullar med pommes såklart! 
Kollade på filmen "tretton" samtidigt som vi åt med, både jag och Stina blev helt störda av den filmen, helt sjukt hur tjejen behandlar sin familj osv., skumt slut med.. Efter filmen blev det att bada i hennes jacuzzi, myspys som bara den!
Sen blev det att gå hem och duscha, kvällen var lätt en topp tio!

När man kmr hem så blev det lite msn och musik och sådant som det brukar vara..
Dock blev det att tvätta också, hahah jaa jag är fullt normal, det är faktiskt inte konstigt att tvätta vid halv 3 på natten!  

Dagens inspiration - vet inte vad låten heter, men va en på msn som sa till mig att lyssna på den, de är till minne för hans brorsa som dog i en trafikolycka för några år sedan..   ... riktigt sorgligt..

Men nu går alla från msn för att sova.. så blir la så för mig med då typ.. 
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hejsan igen. Vad är det för ljus och vad är det du vill ändra på Johanna? Kul att du bloggar oftare nu.

2009-07-16 @ 22:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0