6/7

HejHej!

Seg dag och kväll idag, därför skrivs bloggen så tidigt..
Vaknade imorse och märkte att jag inte alls var hungrig eller nått, så tog mitt täcke och satte mig framför tvn ist, men där visades inget bra så det var inget kul.. Så gick för att äta lite ändå.
Sen blev det att platta håret och sminka mig lite.. Eller innan det var det lite träning som gällde, men det var inget kul för hade träningsverk..
Sen gick jag mest runt i huset och väntade på att klockan skulle bli kvart över fyra så jag skulle kunna cykla ner till stan för att gå på teorilektion.. Så där vid två nångång tänkte jag äta lite lunch, men potatissalladen var frusen, hahah, så det blev inget sånt för mig.. Blev att äta lite kött bara.. 

Medan jag vänta på att klockan skulle slå rätt tid så pilla jag lite med bloggen med, försökte byta typsnitt och färg där uppe där det står "Johannaablom" men lyckades bara med färgen, vet inte ens om det går att byta typsnitt (?).. Men alltid lite småkul att pilla med bloggen ju, dock var detta ingen vidare kul förändring då det inte gick riktigt som planerat och att det knappt syns.. men iaf, tycker det blev helt okej.

Och klockan blev dax att dra ner till stan tid, så då gick jag ut för att välja vilken cykel jag skulle ta och märkte att den cyklen jag trodde var sönder var lagad så det blev att ta den..
På körskolan kom jag in i rummet så fanns det bara en plats kvar, bredvid en fjortistjej, så jag fick sätta mig där, men när jag närma mig henne märkte jag att hon störde sig rätt mkt på mig så jag la rätt mkt av min energi av att störa henne ännu mer genom att vara så ofjortis som det bara gick, inga större problem iofs.. 
Sen tog lektionen slut och jag cyklade hem igen, mkt trafik ute vid den tiden så är rätt jobbigt att cykla genom stan, menmen de gick ju fint ändå.. 

Väl hemma blev det att äta lite sen ringde jag Tööönt, så bestämde vi att jag skulle åka till henne i morron, men nu när jag kollat lite på tv skicka hon sms som det stod "skit samma, vill inte ses" så nu blev jag lite förvirrad, blir säkert inget.. 

Iaf, efter jag ätit så spang jag runt i huset och var jätteuttråkad, ringde till Frida men hon hade inte tid att träffa mig, ringde till Emma, men hon hade inte heller tid för mig.. så då blev jag ännu mer uttråkad, tur att Stina snart kmr hem och kan förgylla mina dagar! Fast skulle ringa till Emma när jag kom hem från gbg igen, hon ville träffa Andreas också.

Sen tog det "bra" programen slut på tv, så då försökte jag hitta nån film jag kunde glo på, men hitta ingen som jag hade lust att se, så satte mig här ist. Så nu skriver jag nu ist för att vänta som jag brukar, för tror inte det händer så mkt mer idag som är nått att berätta om.. 

Allt från mig, dax att fylla på min vattenflaska igen och sedan tvinga mig själv till att hitta en film jag kan se för att sen bädda ner mig i sängen och titta på den tills jag somnar.. 

Å hahah nej jag är inte sur, även om det kanske låter så på min text, jag är bara väldigt uttråkad och vill hitta på nått kul, så då smittar det ibland av sig på hur jag skriver. Det är iaf en sån sak Anton brukar lägga märke till, fast han känner mig ju iofs bättre än jag gör själv ibland. 

Dagens inspiration: Winnerbäck .. Ovanligt va?

Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: johan:)

tråkigt att du inte hade något att göra hela dagen:(

men du vet att jag hade smsat om jag bara mådde bra:)

men jag ska iallafall sga till när jag är bra i örat så vi kanske kan se film igen<3?:D

2009-07-06 @ 23:17:11
Postat av: Din "hemliga" beundrare XD

hell yeah, jag e bäst på att se hur du mår :D WIHAAAAAA :D men jag förstod rätt mkt nu att din text va inställd på "uttråkad" eftersom din dag har varit rätt tråkig XD fjortisar e dumma.. man ska vara så emo som möjligt för att störa dom.. de e kul:D O SENere kul oxå när doms skriker "emo" rakt ut i luften när man går förbi.. o där står dom utklädda o sminkade till horor XD emo e bättre än horor:D

2009-07-07 @ 00:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0