5/7

Shululuu!

Söndagen över nu då..
Börja med att vakna och äta lite. Funderade på att duscha men orkade inte riktigt, sen kom pappa och sa att gräset behövdes klippas, så då gjorde jag det, men det var så tort i marken att sanden yrde mer än om jag försökt klippa gräs mitt ute i Saharaöknen, så när jag var färdig krävdes det verkligen en dusch.

Efter det kom jag på att jag äger en pilatesboll, så jag satte mig vid datorn för att få lite tips på olika övningar man kan göra med den.. Sen prova jag dem och upptäckte att det var redigt jobbigt att göra sit-ups på bollen, värre än att göra som vanligt, så jag gjorde 200 sådanna, vet att det inte är nått vidare bra, men jobbigt var det! Efter sit-upsen gjorde jag en annan magövning som var ännu jobbigare så blev bara 50 sånna, hahah.. Sen försökte jag mig på rygglyft på bollen med, men märkte att min boll var för liten för det så fick sluta.. 
Mamma och pappa kom hem från stranden, då skulle jag ju självklart visa mamma "mina nya" övningar så då blev det la 10 till av varje eller nått.. 

Efter det blev det promenix med moder, började regna lite med när vi var ute men det var rätt skönt ändå.. 
Sen efter promenaden blev det lite dator för att sen laga lite mat.. Spagetti och köttfärssås!
Gick in och satte mig vid tvn, kollade lite på sporten, sen en film, men när det blev reklam tröttna jag och gick. 
Borstade tänderna och sånt och tänkte sätta igång en film att somna till, men när jag sätter mig vid datorn för att skriva här så frågar Emil om vi inte ska ses, så jag drar mig ner mot stranden, där han hittar mig och vi sitter och snackar i typ 3 timmar nått, sen cyklar jag hemåt för att sova. Va kul att träffa honom igen, inte gjort de sen förra sommaren.

Väl hemma är jag alldeles för trött för att orka skriva bloggen, därför den kmr nu en dag senare, så jag snackade lite med Anton ist och sen sov jag..

Det var den söndagen det.. 

Har också lagt lite tankar på hur en såndär självgående gräsklippare fungerar, farfar försökte förklara för mig förra söndagen men fattar fortfarande inte.. Hur vet den att den klipper överallt liksom? Och hur vet man att den inte rymmer hemifrån? Hahah nää, alldeles för komplicerad för mig! 

Dagens inspiration:  Neverstore - Waiting ... Mkt minnen i den låten <3

Pussheeejs<3

Kommentarer
Postat av: Din "hemliga" beundrare XD

mkt minnen i den låten helt klart:)<3

2009-07-07 @ 00:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0