27/7

Tjenixen!

Ojojoj vad seg min dator är idag, tog minst fem minuter att logga in på denna sidan, jag skojar inte! Men iaf, jag är ju inne nu så det är lugnt..

Idag har jag först nästan blivit medtvingad att simma från Stina, men tackade nej.. Sen efter någon timma frågade hon ifall jag inte ville se film ist, så det gjorde vi.. Efter filmen fick hon någon städmani och började plocka i alla sina saker i sitt rum, hon räknade sina glasfigurer också, tror hon kom fram till att hon hade 79 stycken eller något..

Helt plötsligt när man sitter där och tittar på henne så ringer Frida och säger "kom ner till stan, jag lämnar inte stan fören jag har fått fika, och du ska fika med mig!" Så då blev det bara till att cykla ner till stan och möta henne där..
Så satt vi på Falkmanska och tog en riktig långfika och bara snackade och sånt, redigt mysigt var det!

Efter det träffade jag Johan, så drog vi hem till honom för han skulle byta från inlines till skor.. Sen ner till stan igen för att hyra film..

Sen cyklade jag hem för att äta, blev tacos.. 

Efter det kom Johan hit så kollade vi på film, minns dock inte vad den hette, men den var bra faktiskt.
Efter filmen blev det att titta lite på tv och så, sen stack han hem. så ringde Tööönt lite, så snackade vi en stund..
Och sen msn och nu bloggen och msn då..

Blir nog till att sova snart, känns inte jättegivande att sitta kvar länge till, eller iaf inte sen när folket börjar dra sig..

Imorron ska jag hämta Winnerbäcksbiljetter!! Wihooo!!

Allt från mig,
Godnatt och Puss!<3


Kommentarer
Postat av: johan:=)

jo den vart ju mycket bättre än den förra vi såg..xD

fast jag fick aldrig reda påp am han låg på golver eller i taket för alla mifffon hade ju deras huvud på fel håll:/

ganska dumt tycker jag:D

puss<3

2009-07-28 @ 13:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0