13/6

Hejhopp!

Nu är det ju såhär att det är sommar å det betyder lov! Å förhoppningsvis betyder lov att det händer en massa roliga saker.. 
så jag tänkte starta upp min blogg rätt hyffsat bra igen, kanske skriva varje dag, iaf de ggr jag orkar.. 

Första lovdagen har jag gått upp vid 8, sen åkt bil i 3 timmar för att hämta hem min kära broder, sen åka hem igen i 3 timmar.. väl hemma så käka vi å så.. sen ringde Frida så drog jag ut med henne, träffade en som hon kände så haka vi på honom å hans kompisar hem till honom, redigt najs faktiskt! Dock uppstod det liiiite problem när vi skulle hem, då vi råka cykla åt fel håll ut från hans hus så vi kom in på fel väg å ingenting blev alls som vi planerat.. men sen efter ett "vi är vilse"-sms så lyckades även vi komma till platsen där hans kompis sa "här gick vi vilse en gång, men sen märkte vi att vi inte var vilse å fortsatte att gå, men då kom vi på att vi inte visste var vi var"..  Men sen kom vi hem ju, så här är jag nu, snackar med anton, anton å söte simon (A) , det är alltid mysigt! =D 

Självklart är det ju Winnerbäck som gäller ikväll osså! =D han är kärleken själv! <3

Måste börja tänka å skriva på grejset jag ska skicka in snart.. nått tips på nått bra? (A)

Pussheeejs från meej till deeej! =D

Kommentarer
Postat av: Stephanie shults! sry.. fel namn XD Anton Marin!

Kommer bara kommentera att.. bra struktur på bloggingen.. pga att du bara skrev att Simon va söt o inte jag.. så där va definitivt ett stort minus! Tack för mig!

2009-06-14 @ 01:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0