16/6

Hejhopp! 

Inlägget kmr en dag för sent (skrev det i morse men då gick det inte att ladda upp), för orka inte skriva när jag kom hem inatt.. å dagens kmr senare =) 

Började dagen med en gemensam frukost med broder, där vi slog våra kloka huvuden ihop och löste sudoku (stavas?), bäst som vi är klarar vi det jättefort! 
Efter vår lilla frukost blir det att ta sig ner mot stan, på inlines så klart. Självklart ska de ju hålla på att bygga om överallt så man får stanna å hoppa över allt grus hela tiden, störande värre, men iaf, väl nere i stan blev det till att klippa sig. 
Så nu är man fin igen då (A). 
Efter det blev det att äta lite, köttbullar ofc! Sen drog det ner mot stan igen med Madde, för jag skulle ta spruta så vi promenixa dit å så.. mysigt =D.. 
Väl hemma blev det att äta lite igen, å självklart med broder igen =). Jessica kom å hämta sina saker med som vi haft här sen vi flytta ut =) 
Sen drog jag ner mot stranden, snacka med Anton hela vägen ner också, det var trevligt. 
Så när jag kom ner så satte jag mig på bryggan för att vänta på Andreas, men så vägrar pöjken att komma dit å möta mig, men efter typ tjugo minuter kom han ändå, haha, så blev det att dra hem till hans lilla stuga. 
Efter det kom det lite mera folk, typ Jocke, kb, Jonas och Charlotte, tror jag de hette iaf, jag är ju inte så haj på dedär med att minnas namn.. 
Folket drog rätt tidigt ändå, men jag stanna så glodde vi på saw 4, efter den tog slut skulle det bli saw 5, men jag såg typ ingenting för jag var upptagen med att skratta åt ingenting =o.. 
Sen skulle Andreas ut för att ta en godnattcigg, så då bestämde jag mig för att dra mig hemåt, så då blev det att leta efter min cykel och sen cykla hem.. 
Väl hemma får man fyra sms från Kenny där han ber mig komma in på msn, så då gör jag det å då vill han träffas.. men jag orka inte så han gick för att sova ist.. Efter det blev det att sova även för mig.. 

Det var min dag det, och jag har fortfarande ont i armen sen sprutan.. men det går nog över =) 
Dax att klippa gräs.. 
Pussheeejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0