17/6

Shululululuuuu!

Även denna gång är gårdagens grejs lite sent, tänkte faktiskt tanken på att skrivit inatt men orkade inte.. 

Så igår hände det dock inte så mkt, vakna och ligga kvar i sängen för att fundera på om man skulle äta eller duscha först (haha svåra val i livet ibland), det blev iaf till att äta. Efter frukosten blev det att klippa gräset och sen väntade duschen.. 
Tiden gick och jag gjorde ingenting som var speciellt vettigt, men sen kom moder hem från jobbet så blev till att följa med henne att handla.. Sen kom man hem och åt lite mat.. 
Sen drog jag ner mot stranden för att träffa Andreas igen, så blev det att åter en gång försöka se på saw 5, det gick bättre denna gången, Wihoo! Efter den tog slut skulle vi se en annan film, så då blev det fast and furious men jag somna, hihi.. 
Efter att även den filmen tog slut så åt Andreas lite, sen gick vi ut för att borsta hans tänder.. 
sen cyklade jag hem, allt gick lugnt å fint tills dess att jag kommer till Fajans (ett ställe i fbg för dig som inte vet), då jag möter en bil som kör på cykelvägen, jag tänker "varför köra bil mitt på en cykelväg som inte leder nånstans du kan ta dig fram med bil till mitt i natten" så försöker jag undvika bilden så gott det går, men så märker jag att det är en polisbil, blir skiträdd för de kollar värsta skumt mot mig och man ser att de letar efter någon eller något. 
Jag plockar bort musiken och letar fram mobilen och ringer till min lille vän Anton.. Dock blev han nog rätt orolig när jag ringde, men iaf.. Så snackar jag med honom hela vägen hem.. Sen hemma så blir det att stänga av dator och sen sova, skulle ju upp tidigt.. 

Allt från mig, blir dusch nu.. =) 
Pussheejs <3

Kommentarer
Postat av: Stephanie shults! sry.. fel namn XD Anton Marin!

"Bilen" inte "bilden" :D



hahaha jaaa!! du lät ju fett uppskrämd o rädd :O trodde nått hemskt hade hänt dig! o de får inte hända för då jävlar! :O

2009-06-18 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0