18/6

Bloggdax!! 

Dagen idag började med att cykla ner till stan vid 8 i ösregn, mysigt värre, eller inte..
När man kom hem så bestämde jag mig för att dra ut å springa, tänkte att jag redan var så blöt efter att ha cyklat så lite mer regn kunde ju inte skada..  Så det blev till att dra ut en sväng..Gick hyffsat segt faktiskt, men hade ju precis cyklat å gjorde allt på tom mage (måste få skylla på nått).. 
Så kmr man hem å gör 200 sit-ups.. (känner mig dålig).
Efter det somnar jag, så sover jag tills brorsan kmr ner för att äta frukost, men somnar igen å vaknar när han kmr in i mitt rum, men somnar igen när han sitter å klappar på mig, så släcker han lampan å stänger dörren, så där sover jag gött en stund.. 
Vaknar, går och tar en dusch.. sen blir det lite mat och data och sånt.. 
Sen kmr mamma hem, då bär det av mot stan igen.. Sen hem å äta lite gott och ha lite allmän myskväll.. =)

och nu lite msn och musik och så.. Andreas har tydligen festat klart nu med.. så nu, vid 2, kmr han på att han vill att jag ska komma till honom.. men nöööe! 

Sova snart typ.. 
Pussheeejs<3

Kommentarer
Postat av: Stephanie shults! sry.. fel namn XD Anton Marin!

200 situps... jag klarar inte ens typ 5 XD

2009-06-19 @ 02:58:37
Postat av: johan:D

inte konstigt att du har sån fin form om du gör 200 situps, själv blir man asaseg efter 70 typ:O

du var då biff:D

hoppas datorn inte snackar på för mycket bara och att den sköter sig:)

ha det bra<3

p.s: säg till om du vill hitta på något<3

2009-06-21 @ 01:06:52
Postat av: johanna

Haha 200 känns inte så mkt, men de funkar la =)

datorn sköter sig jättebra just nu iaf, STORT tack för all hjälp! de är kärlek på den! <3

japp, jag säger till, du med hoppas jag =D

2009-06-21 @ 01:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0