21/6

Olalaa!

Idag har det då inte hänt så mkt.. 
Vaknade och startade datorn så den skulle få köra klart sin uppdatering av alla inställningar.. 
Gick ut och solade några timmar.. Sen in och äta, efter det träffa jag Johan, blev till att se film med honom..
Va nog den roligaste skräckfilmen vi sätt på länge, helt sjukt dålig.. men rolig de va den ! 
Efter att den tog slut så bestämde sig Johan för att cykla hem innan hans mamma skulle slå honom, haha. 
Då ringde Andreas, så snacka vi lite.. men han la på för alla höll på att smsa honom.. men han ringde upp igen.. Men nu skulle han nana, god natt på honom.. Så nu blev det dax att skriva blogg, lyssna lite Winnerbäck och snacka med lite folk på msn.. =)

Frågade även Anton om sthlmsresa i sommar.. Blev dock inte riktigt klog på om han ville ses då han ist börja prata om att han sovit dåligt de två sista nätterna för han varit för glad.. 

Nu blir det att dricka lite vatten tänkte jag.. sen typ sitta här tills jag blir trött och bestämmer mig för att nana. =)
Pussheejs<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig...sjukt dålig film:O

borde typ förbjudas...xD

2009-06-22 @ 11:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0