22/6

Hejhoppgummisnopp! 

Ojojoj, idag har det då inte hänt så mkt.. 
Soooolat i stora lass, eller iaf försökt, men de va säkert minst 80 grader hemma på min gata i staaaan.. Så blev mkt springa in och ut för att hitta lite normal luft att andas.. Gav inte heller så mkt resultat, menmen de kmr! 
Efter det blev det att duscha och äta.. Sen bar det iväg ner mot trafikskolan, första teorilektionen starta, gick finfint..
Efter det var det bara att cykla hemåt, prata lite med Anton också, det var mys! 
Sen käka jag, Köttbullar såklart!!!! 
Sen blev det att dra ut och köra lite med pappsen.. Gick fint idag faktiskt, wihoo! Vi handlade också.. 
Och sen hem, beställde tågbiljetter till sthlm, wiihooo på det med!! Efter det åt jag glass, med chokladbitar i faktiskt, dendu! 
Sen bestämde jag mig för att glo film, blev barnhemmet, skum film dedär. 
Och nu tog den slut, så blev det lite msn, Winnerbäck och skriva blogg. 

Är grymt sugen på godis med.. Hoppas även på sommar och sol i morron med! Det är awesome! <3

Allt från mig! 
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hej, Johanna de verkar som om att du hade en oerhört trevlig och fin dag igår vilket var bra för dig. Det glädjer mig också att höra att du kör bra bil när du övningskör....

När ska du komma upp tills Stockholm ? själv ska jag åka tåg ner tills Skåne Ystad i Orten Tomelilla och hälsa på min kusin,moster,mosters man och mina två låtsaskusiner.

2009-06-23 @ 23:41:16
Postat av: anton

ska bli kulit

2009-06-24 @ 00:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0