26/6- natt

HejHallu!

Låg och försökte sova, men det gick verkligen inte, kände jag var tvungen att skriva lite..Allt skulle nog kännas lite lättare efter det..


Ikväll har jag nog lyckats vara på väldens mest meningslösa fest, när vi grilla, kolla fotboll och spela kubb var mys.. Men allt därimellan, såsom sitta och supa och invända massa folk, som jag förövrigt inte hade en aning om vilka de var, det var mindre mys..
Har fortfarande inte kommit fram till ifall det är mig det är fel på, eller om jag bara har allmänt svårt för sånt med festande.. Jag trivs skitbra när man sitter och snacka, lagar lite mat, dricker lite osv. men när allt kmr till att bli så full som möjligt tappar jag helt lusten, slutar dricka totalt och blir helt osocial, känns inget givande att lära känna folk som man vet inte kmr minnas en dagen efter ändå.. Och tack vare att jag blir helt off mot folket blir jag tråkig, och tack vare att jag slutar dricka så börjar mer och mer personer påpeka det, och tack vare att jag inte heller dricker så märker jag så tydligt när alla andra blir påverkade och ist för att jag tkr det är lite småkul, eller jättekul som de tkr, så tkr jag bara att alla blir allmänt jobbiga och oseriösa.. alla börjar klaga på allt och alla, de säger grejer de inte skulle vågat säga om de inte vore påverkade och de tar åt sig mer av det folket säger till dem..
Jag fattar verkligen inte grejen!
Tror seriöst inte det är meningen att jag ska vara 18, utan lite äldre, umgås med folk som dricker för det är gott och något fint, inte för att bli fullast, säga mest idiotiska saker, däcka först och även må sämst dagen efter..
Jag passar inte in i dagens  samhälle, så enkelt är det..

Allt från mig..

Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hej, Johanna jag tror de kan ta och ligga i någonting de du säger om ditt festande där att du kanske inte som person är sådan..

Och sen kan man ju delvis känna att man är på den sidan och inte oh så är de bara punkt slut.

2009-06-28 @ 19:44:56
Postat av: Din "hemliga" beundrare XD

Ey åsna.. jag vet inte vad jag ska säga.. men jag försöker allafall fifan yao lixom.. okey ska skippa blatte-bullshit nu XD



Jag känner dig.. o jag vet att du inte är en festare, du har bara fått för dig att så fort du är 18 år.. "Wihooo festa".. det är fel på sammhället nu för tiden.. jag hatar det.. att supa är fan inte min grej heller.. jag vill inte bli full o tappa kontrollen typ hångla, knulla, fliffla.. bliffkA med nån främling för att vakna upp nästa morgon o ångra vad jag gjort.. Alkohol är bara så idiotiskt och onödigt när man ska supa full som in i helvete o decka i nån gammal tants rövhål.

Du har förändrats en del.. det är lite som att du försöker vara någon annan.. fast du själv är den bästa.. du är inte lika udda som förr.. du har blivit mer som alla andra. dock finns klantigheten, segheten och humorn kvar.

jag vet inte om jag "mekar någon sence" men.. ööh MAHAGARAHAAAMILTON

DU ska INTE passa in... det är din personlighet.. glöm inte vem du är<3

2009-06-30 @ 00:30:54
Postat av: Din "hemliga" beundrare XD

A

|

|Förvirrande -_-

2009-06-30 @ 00:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0