15/6

Hallå där ute i skogen! 

Ännu en dag har paserat, säger som Stina - Tiden går alldeles för fort, man hinner inte reagera å man vill inte leva sitt liv så fort, det blir så läskigt när man tittar tbx på saker som hänt då! 
Dagen har bestått av att först försova mig en timma ungefär, eller ja, jag låg kvar i sängen nån timma mer än jag planerade igår.. men det gick ju fint ändå =).. sen blev det lite träning, sen frukost å dusch å sånt.. 

Efter att klockan slagit ungefär 50 min över sand så tog jag cyklen, hurtig som jag är, å cyklade ner mot staden där det blev ett väldigt snabbt besök på ungdomsmotagningen, men lämnade den efter cirka 3 min när jag märkte att jag säkert skulle få sitta minst en timma för att ens få snacka med nån, å den skulle säkert bara säga att jag måste boka tid.. 
Så då drog jag mot trafikskolan ist för att hämta böcker å sånt trevligt, men hon var på lunch så då blev det att ta sig mot Lindells för att beställa klippningstid tills i morron, blev 45 minuter över sand.. 
Efter det blev det ännu ett besök på trafikskolan, då hon ätit färdigt å hälsade på mig genom att riva ner tavlorna som stod lutade mot väggen.. 
Sen fick jag alla böcker å sånt så tacka jag å gick nöjt därifrån.. Tog genvägen över torget å höll på att bli påkörd av tre bilar ungefär, men jag klarade mig fint.. 

Efter det började jag fundera på vart jag ställt min cykel, tankspridd som jag är, men sen såg jag den stå där alldeles ensamt, eller inte riktigt, utanför JC.. Så då blev det att hurtigt cykla hemåt igen.. Snabb som en raket gick det upp för alla backar också.. =) 
Efter det blev det att inte göra så mkt.. vänta lite, sen åt jag. 

Sen drog jag ut med Frida, då vi tog våra inlines å drog ner mot stranden.. Där man träffa nån skum snubbe som körde förbi oss säkert 4-5 ggr å log skitmkt å sa hej å grejs.. 
Efter det blev det att åka hemåt igen.. lång runda, mina fötter vibbrerade satan när jag kom hem, men gött va det att åka igen! 

Väl hemma blev det att glo lite film.. sen ringe Anton, eller aah, jag ringde honom efter 2 sms som de stod "ring,ring,ring,ring (osv.)" på.. å när jag väl snacka med honom så säger han att jag låter som hans farmor.. =o plus att jag fick typ värsta skrattrycket å låg å skratta i säkert 10 min utan anledning.. haha men najs va de!
Sen blev det dator, å då det var då detta inlägg föddes fram.. =)

Winnerbäck som ger mig inspiration även idag =D<3

Allt från mig idag! Pussheeejs<3

Kommentarer
Postat av: Stephanie shults! sry.. fel namn XD Anton Marin!

HAHAHAH!! sååå jääävla söööt du lät när du skrattade med din krafsiga hals XD

2009-06-15 @ 23:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0