25/6-26/6

Hallu!

Då sitter man hemma hos Andreas just nu då, kom hit igår och planerar la att åka hem i morron typ.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt, träffa några av hans kompisar igår, va inne i Borås där de va lite musik och sån skit.. Minns dock inte va de hette, men sångaren hade nästan likadant hår som Anton, så då tänkte jag att Anton borde ha sitt hår så, hade vart naaajs! Så nu har jag berättat de för honom också =)..
Andreas är inte hemma, eller ingen är hemma, mer än jag och vovvarna. Men de kan ju vara trevligt det också..
Har kommit fram till att Andreas typ är beroende av sin dator och poker.. spelar hela tiden -_-
Finns inte så mkt mer att säga just nu känner jag, är nog inte på humör för bloggskrivande idag..
Ikväll blir det grillning och fotboll för hela slanten, blir säkert mysigt.
Hitta för övrigt en kamera nu, som inte tillhörde mig, och då är det ju som givet att man måste kolla, men jag blev lite besviken.. ingen rolig bild alls ju, haha..

Japp, allt från mig.. skriver mer när jag hittat hem igen tror jag.
Pussheejs<3


Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hej, Johanna vilken musikstil spelade de i Borås ?

Brukar Andreas spela poker om riktiga eller pengar eller låtsas ?

Resten av dagen låter helt okej tycker jag rent utsagt bra..

2009-07-07 @ 02:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0