20/6

Shulululuuu!!

Idag tänkte jag faktiskt börja med att berätta vilken låt som gäller, fick den av Johan, Goo Goo Dolls - iris. Redigt skön låt !

Vaknade i Båstad idag, åt lite och sen bar det av hemåt, hade för lite pengar på rabattkortet så kom knappt hem, men kom på att det finns ju en annan automat med, så det löste sig.. Så går man på tåget å tänker att det nog inte är så många som åker idag vid den tiden ändå.. men ack så fel man har, eller visst, de va inte så mkt folk.. men det var ju ett tiotal danskar som var på cykelsemester så de hade ju ett tiotal cyklar med sig som tog upp halva vagnen, så man fick ändå stå ända till Halmstad.. men de funka ju fint ändå, börjar bli van vid det..
Sen kmr man till Falkenberg och då blir det att gå hem, hälsa på brorsan och äta lite, efter det kmr Johan hit..
Så fixa han min dator, tog lite tid och den dog några gånger, nästan så man började tro att den pajat totalt.. Men till slut funka den ju, och allt blev bra.. Tack så jättemkt för hjälpen, betyder mkt!! Jättekul var det att träffas igen ju. var ju ett tag sedan nu!!<3
Efter han drog hem så ringde jag Frida lite.. men hon var trött å skulle kolla lite film och sånt, så blev inte att träffas, vilket jag kan förstå eftersom hon jobbar rätt mkt just nu.. Får bli annan gång..=)
Så jag sätter mig och pillar lite med datorn och installerar lite saker och flyttar tbx all musiken igen och sånt trevligt.. 
Så mitt i allt ringer Andreas och vill träffas såhär sista kvällen innan han åker hem igen.. 
Så jag äter och sånt, sen frågar jag vart han är så tar jag mig ner mot stan, men väl nere i stan så har han dragit därifrån tbx till stranden.. Då kände jag mig lite dissad, trodde inte han gjorde så, så jag drog mig hem igen.. ,
Gratis träning, jippii, man måste ju se det från den ljusa sidan också.. 
Sen hemma blir det att hitta en cola och upptäcka hur gott det var, så längesen jag drack det nu så mindes inte ens smaken.. Då blev Johan lite besviken på mig, han tyckte det skulla vara lag på att minnas smaken av cola, haha.. 
Blir att kolla lite på Rocky filmen också, men orkade inte hela, så satte mig här för att fixa med datorn och sånt igen.. 
Men tröttnade nu så började skriva här ist, det är roligare. 

Men blir nog till att borsta tänderna och tänka på refrängen, alltså att sova.. Kmr ju faktiskt en dag i morron också.. 
Fast först är det dax för mina kvälls sit-ups.. Blir nog bara 200 idag med dock.. 
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Stephanie shults! sry.. fel namn XD Anton Marin!

DEN LÅTEN HAR JAG SKICKAT TILL DIG FÖRUT NÅN GÅNG JUUUU!!!!!!!!!!!! -_-



200 situps... du e sjuk!

2009-06-21 @ 23:26:20
Postat av: johan:)

så du gillade låten, vad kul o höra:D

och fixa detorn var bara kul, den var så social o snäll jue...xD

nöjet var helt på min sida...eller vad man brukar säga...xD

2009-06-22 @ 11:26:59
Postat av: johanna

hahaha jaa den gillade att snacka med dig.. xD

2009-06-22 @ 12:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0