23/6

Tjenixen!

Solat har vart dagens tema! Även fotboll, Sverige - Serbien, 3-1, de är grejer de!
Sen har det inte hänt så mkt mer, promenixade en sväng med moder min, åt med familjen också, det var nog nästan hela min dag.. Låter trist, men var skönt.
Just nu sitter jag och Anton och pratar lite sthlmsresa.. Saker vi ska göra och saker vi gjort, ett måste är att leta efter stora sniglar med hus! Ett annat måste är att stå i tunneln och känna tågets vibbration när de åker förbi, det är faktiskt viktigt!
Vi, eller mest jag, har även kommit fram till att det är orättvist att man bara får ett glas på donkan om man köper plus menyn, för tänk på lilla mig som inte äter så mkt. ska jag inte få ett glas då? Eller måste jag köpa jättemkt mat och sen bara slänga allt helt i onödan? Det låter ju varken speciellt ekonimiskt eller smart om man tänker på miljön eller på de fattiga barnen i Afrika.. 
Men iaf, funderar på att kolla film nu tills man somnar kanske.. Eller så fortsätter jag att vara social med min lilla favorit Marin på msn.. Fast han börjar få otroliga aggresioner på sitt internet, så kanske bäst att fly så länge man lever, haha.  

För övrigt så vill jag bara tala om att jag har en vattenflaska med två hål i, ett för att dricka/hälla ur vattner med och ett för att fylla på med.. Den är så fiffig att det till och med står under varje hål vad det ska användas till.. Försök slå dendu! Dock är det svårt att dricka ur den när man pratar, allt vatten rinner ur munnen igen, men tror inte det beror på flaskan.. 

Allt från mig, god natt på dig!
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Anton

Längtar tills du kommer

2009-06-24 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0