7/6

Tjolahej lilla beniga krokbenstjej! 

Va på konsert igår!! Wihooo!!
UNION SQUARE å SONIC SYNDICATE!! 
Helt galet bra! <3

Typ bästa spelningen us haft, iaf på länge =D 
Dock var det lite småpojkar som höll på å jobbade sig å knuffa satan å sånt grejs.. 
Men vafan, jag bestämmde mig för att skydda Emmas axel å att jag stod där först, så jag knuffa tbx.. dock blev jag rätt arg efter ett tag när han inte fatta.. så börja typ hålla på å slå honom i huvudet å skit XD sen blev han typ arg å gick därifrån med sina små vänner, men dum som han är så kmr han tillbaka å försöker knuffa iväg mig igen =O 
Stackars lilla dumma pojke som inte förstår att jag vägra flytta på mig.. 
Slapp honom sen när ss spelade som tur var x) 
Men kvällen var finfin, dock väldigt dåligt ljud.. =/ men iaf =) 

Dax att träffa Madde nu då, sen Stina kanske =D Wihooo! 
Pussheeeejs 



Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hej, Johanna de låter som en kanon konzert förutom den stackars småpojken :D men jag tror att du tänkte och agerade rätt.....

Jag har sett Union Sqauare som förband och Sonic Syndicate som band på en konzert den 7 februari vid arenan/klubben med Joakim,Anton och Andreas.

2009-06-26 @ 20:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0