23/3-Måndag

Tralalaaa!

Å då var sista praktikveckan påbörjad. Sista måndagen avklarad.. Bara 4 dagar kvar nu..
Å idag var det nån från typ nån skyddshälsoombud som var där för å kolla om allt stämmde överrens med skyddshälsolagarna.. Å snacka om att Ulla sprang runt övernervös hela dagen, hon tvätta golv, ställde undan saker, satte fram saker, stängde dörrar, öppna dörrar, diskade.. jaa, allt man kan tänka sig.. Hela tiden kände man sig mest ivägen.. 
Men hoppas allt gick bra för henne till slut.. så hon kan vara stolt över sitt ställe å så =)

Det känns både skönt å sorgligt på nått sätt. Kmr att sakna folket som jag träffat rätt hyffsat mkt nu senaste tiden.. 
Men kmr ändå tycka det är najs att träffa vissa i Båstad igen. 

Vill dock inte riktigt komma tbx till skolan, bara massa plugg å prov ju.. jobbigt typ.. Men det är la bara att ge gärnet, är ju bara en vecka =).. 

Har kankse kommit på vad mitt tal ska handla om till nationella, får se hur långt det blir när jag skriver det, så får man se om det är nått man kan använda eller om det bara är till att börja om från början, igen.. 

Har träffat både Madde å Linda idag.. Först var jag ute med Madde en stund, naajs! 
Sen ringde Linda, så drog jag hem, hämta cykel, sen drog jag till stan igen å träffa henne, träffade Emelie lite osså.. Det var lite mys de =D 

Sitter just nu å väntar på att det ska hända nått kul, segt folk på msn just nu liksom.. Msn har gått å blivit allmänt segt faktiskt.. menmen, så är det la ibland.. 

Lyssnar på "red- already over" just nu.. mysig låt det där faktiskt  =)


Å sen vad gäller helgen, då var det Stina, Linda å övningskörning som gällde.. Hyffsat trevligt faktiskt =)


See ya,  
Pussheejs 

Kommentarer
Postat av: Stockholms Marin

Red - Already over :')<3333

2009-03-23 @ 23:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0