4/3

Hejsan Hoppsan Lillebror !

Usch, så äckligt trött man kan vara då.. Mina ben skriker efter vila ! 
Tredje dagen klar på praktiken, å det var även sista dagen för denna veckan som jag jobbar över lunchen.
Hyffsat mkt gäster var det idag osså, massa politiker å annat "viktigt" folk var å käka.. 
Dagens roligaste men osså dagens katastrof var nog när Felicia lyckades ta sönder typ tre termosar med kaffe i så ALLT rann ut över HELA golvet en kvart innan gästerna kom.. Det var grejer det ! 
Jobbade lite intensivare å längre idag osså, vilket känns i benen å kroppen tydligt nu..

Efter jobbet drog jag å mamma till först banken för att fixa visa-kort till mig.. sen till Hallandtrafiken för att fylla på rabattkortet.. Väl hemma gjorde jag ugnspannkaka, eller pannkana som Anton säger.. Han är för söt han !!
Efter det gick jag ut å promenixade nån timma.. 
Å nu sitter jag här, lyssnar på US å snackar med Anton.. Trevligttrevligt ! 

Planerar att droga i nån film nu kanske, å vara allmänt social mot folk på msn.. 


Pussheeejs på er mina små vänner ! 


Kommentarer
Postat av: Stockholms Marin

HAHAHA pannkorv XD HAHAHHAX D oooh... bubbulaaa<333333

2009-03-04 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0