8/3-söndag

Jag har egentligen ingen större lust att skriva här, men gör det ändå, mest bara för att det hör till liksom..
Inatt var det att träffa Sam som gällde, å det var la trevligt sådär.. =)
Sen skulle man promenixa hem, så ringde jag å väckte Bobban (A), men han blev säkert lycklig ändå! 
Kom ju hem till slut hel å hållen å allt, även om det tog lite tid å så ..

Sen idag har jag först sovit, sen duschat å gjort mig klar.. Då kom Emma å hennes mamma å hämta mig, så drog vi till videomix å köpte godis.. sen var det fbgsrevy som gällde, diggar det nr med Sj-tågen, så jeffla klockrent asså! 
Hela revyn var ju iofs najs! Tack så sjukt mkt för att jag fick följa med! <3

Sen kom man hem, käkade lite å nu sitter man här, så även om det hänt saker är det inte mkt att skriva ner..
Granholm fyller år idag osså, så grattis på honom! <3

Imorron blir det jobb igen, andra veckan, så bara tre kvar nu.. naajs typ, visst trivs jag, men lite småsegt med praktik ändå.. fast det har jag alltid tyckt.. 

Så nu blir det nog bara att vänta på att Anton å Bobban ska ta sig till msn igen..  Blir nog att vänta med lite oboy.. Å snack med Kenny.. 


Pussheejs ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0