9/3-måndag..

Hellu!

Måndag idag då, känns seriöst som fredag.. Har jobbat, vilket gick bra även idag.. 
Efter det kom jag hem, chilla lite innan jag gick ut med Stina, vilket verkligen var myspys! Massa å snacka om!
Efter det kom jag hem, chilla lite till.. sen drog jag ut med Madde, var feta längesen så det var självklart massa naajs! Drog runt hit å dit, genom stan osv. 
Å nu kom jag hem, får se vart resten av kvällen leder.. Har dock ungefär sisådär noll lust att sova idag! Vill göra saker, ha kul, skratta.. aah ni fattar.. 

Måste bara skryta lite med, har gått 28583 steg idag..! det var inte dåligt det du! 

Har dock inte så mkt mer att säga idag faktiskt, eftersom det börjar kännas lite tjatigt att berätta hur det går till på jobbet nu, eftersom jag gör samma sak varje dag.. Men iaf, snubben från Vains Of Jenna var där å åt även idag, kmr snart inte ens reagera på honom xD ! 

Hittade nog världens mest najsiga bild igår med (!!), blev ju självklart nya bakgrunden på datorn xD 

Men nu blir det att droga i Lifehouse å leta efter kul folk att snacka med! 
Pussheejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0