2/3-kväll/natt

Hejsvejs!
Nu blir det att skriva lite dårå.. Kan la börja från lördag..

Lördag: 
Jag, Emma å Frida träffades hos Emma så gjorde de sig klara för sen bar det iväg på...
PETE SUX FESTIVAL ! Heeelt underbart ! Har kommit fram till att jag älskar sånt med musik å festivaler osv. Folk säger alltid "allt blir bra med rätt sällskap" men jag tror inte att det är det som gör det, nu menar jag verkligen inte att jag hade fel sällskap med mig, var ju med Emma å Frida. De är underbara båda två. men Emma hade ont i foten å fick sitta rätt mkt, å Frida är rädd för att göra bort sig och gillar la att sitta mer med Emma än att springa runt som idiot med mig.. Men det jag ville komma fram till var med att jag tror att det är man själv som gör ifall det blir lyckat eller inte.. Å jag gjorde min kväll SUVERÄÄÄÄN!! Införskaffade mig en nyare Union Square tröja osså, Kärlek<3
Sen när vi skulle hem "råka" jag å Emma få med oss varsin affish (stavas?) hem.. Har dock inte satt upp den än, vet inte riktigt vart den ska sitta.. Självklart var det ju inte bara US som spelade.. men det var de som var de viktigaste !! Men sorgligt nog tar en sån kväll slut alldeles för fort.. fast kanske positivt om man tänker på sin röst å sin hörsel.. Så då blev det hem å sova som gällde.

Söndag:
Idag var en riktig slappedag, låg nästan bara i sängen hela dagen, pluggade klart å skicka in hemtenta i historia osså, det blev jag dock lite stolt över att jag hann klart.. Annars slappa, slappa, slappa.. men skönt med sånna dagar med ju !

Måndag: 
Det är ju idag det, å det var första dagen på praktiken. Dagen var bra, lite slapp på vissa ställen, men lite lagom att börja så ändå.. Tror mina fyra veckor mest kommer att tillbringas i serveringen, vilket jag är glad över! Denna veckan får jag tydligen prova på allt från slappa dagar med nästan tomt på gäster till fullsatt, till att servera Mona Sahlin å massa andra sånna "viktiga" personer.. Ska osså få prova på att jobba både på dagar å kvällstid.. Vilket känns väldigt kul, eftersom det är så olika på hur allt går till på de olika tiderna.. 
Känns som om mina "arbetskamrater" verkar najs å hjälpsamma.. Är heller inte ensam om att praktisera denna veckan, är två till.. från Stinas klass, lite trevligt sådär.. säger dock inte så mkt till dem eftersom vi har lite olika arbetsuppgifter på olika tillfällen, men ändå.. I morron blir det att jobba på dagen, tror det kan bli lite halvslappt då med.. Även om jag tror jag kmr att trivas känns det lite halvsegt att vara på samma ställe i fyra hela veckor.. menmen.. 

Övrigt:
I övrigt har jag nog inte så mkt att säga, inte mkt mer än att det snart bara är en månad tills jag åker till sthlm. Å det betyder att det snart osså bara är två månader tills jag får se Us spela i sthlm osså! Wihooo! 
Å sen är det inte många dagar alls tills att min lille v'än Granholm fyller år, han fyller faktiskt på söndag. klockan 7.30 tror jag det var osså.. 
Just nu sitter jag å drogar i.. Neej tro det eller ej, men inte Winnerbäck idag.. för idag är det Union Square som ger mig insperationen till att skriva.. Älskar deras nyaste album - Making Bets In A Burning House <3.. 
Planerar att sova snart osså kanske.. känns som om det vore lite halvnajs att bara krypa ner under ett varmt täcke å inte behöva känna nån stress över att man måste somna precis just den sekunden eftersom man återigen lyckats vara uppe längre än man egentligen är gjord för att vara, som jag annars brukar vara rätt bra på att lyckas med..

Å sen lite onödig fakta, fick precis veta att det tydligen är kramsnö i sthlm.. trevligttrevligt säger jag bara ! 
Å lite mer onödig fakta, min cam har laggat igen.. som vanligt typ.. lite smått störande ! 

Tror nästan att det var allt från mig idag.. SÅ sov gott nu folket ! 
Pussheejs !

Kommentarer
Postat av: Stockholms Marin

HAHAHA helt underbart att du tar me kramsnö XD<3

2009-03-03 @ 15:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0