3/2

Hellu!
Sitter här sjukt trött, även om jag sov hyffsat tidigt igår.. Planerar att sova ännu tidigare idag (herregud, vad har hänt med mig?) Snackar med Kenny, Anton å Bobban just nu dårå.. trevligttrevligt =) Å idag blir det Vains Of Jenna som ger mig insperationen.. hihih naaajs! Ingen som har nån låt med dem som de kan tänka sig ge till mig? =D

Andra dagen på praktiken är avklarad osså, var lite mer folk idag.. eller aah, det var fullt typ.. Det var trevligt, var lite mer att göra idag liksom. Då trivs jag, när det finns saker å göra hela tiden.. Hade typ samma saker att göra idag som jag hade igår.. så man börjar snart bli bra på det ju.. Haha.. Känns dock lite trist att Felicia å Jasmine bara ska vara där denna veckan.. Var Najs å jobba med dem idag ! =D

Ikväll har jag vart ute å promenixat med moder min, sen åt vi lite å snackade å sånt.. myspys !

ONÖDIG FAKTA!! 
Anton la 367 kronor på sms till mig förra månaden ! Känner mig rätt.. vad ska man säga?.. omtyckt (?) 
Å han klagar på glocalnet, fast han har noll anledning å noll svar när jag frågar vf.. 

Det var nog ungefär sådär allt jag hade att komma med idag.. 
Så Pussheejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0