6/3-Fredag

HEMMA! å första veckan på praktiken är slut ! Har gått fort å bra, hoppas det fortsätter i samma stil !
Sebbe från Union Square var å käka där idag, snacka om fett ballt ! Han är så söt han ! =D 
Annars var det la helt okej typ förövrigt, snackade med nån snubbe som var där, han var rätt trevlig faktiskt. men efter ett tag tyckte han att jag var dålig på att sköta mina sysslor å ville jag skulle gå å jobba ist, men då sa jag att jag redan skötte dem genom att underhålla mina gäster, då blev han lycklig å sa att jag var en söt å snäll liten blondin å fortsatte att snacka satan.. trevligttrevligt !
Men aah, klockan blev 12 å jag drog hemåt. käkade lite å sådära.. Å nu sitter jag här å skriver å skriver sönder Anton på msn, konstigt att han inte tröttnar på mig.. har skrivit massa onödigt nu i typ..jättelänge.. 

Innan idag hade jag nån konstig insperation i mig, vet inte alls var den kom ifrån.. men jag jämförde iaf livet med en bukett tulpaner, skrev en dikt, eller vad man nu ska kalla det, om det.. blev faktiskt rätt bra om jag får säga det själv, å det är klart jag får, eftersom detta är min blogg med mina tankar i .. 

Funderar för tillfället att hämta lite chips, känns dock inte jättenyttit att äta chips vid denna tiden.. men vafan, har man jobbat å inte hunnit innan får man ju ta det nu liksom.. ;)

Ville osså bara tala om att jag saknar Bobban å att jag hoppas på å få träffa honom snart..? 

Nefan, chips time nu! 
Pussheejs ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0