5/3-Torsdag..

"Herregud, Herregud" Hur många ggr har jag inte tänkt just det idag? Finns nog inget tal som är så högt..
Kan ju säga det såhär, denna dagen har varit fruktansvärt onödig! (å ja mamma, nu är det rätt tillfälle att använda fruktansvärt) 
Fick gå upp onödigt mkt tidigare än planerat, bara för att kunna möta en snubbe som aldrig kom vid en kiosk vid 11.. 
Sen gick jag en liten promenix, vilket dock inte var helt onödigt, eftersom det både gav träning, frisk luft å vårkänslor (!!). Efter det drog jag hem, åt två kanelbullar å ett glas saft å kollade lite på tv.. Satte mig vid datorn en stund, men inget kul.. så somna nån timma.. 
Efter det åt jag lite, satt vid datorn igen.. Å sen var det dax att ta cyklen å cykla till jobbet.. Det var iofs inte helt onödigt med den cykelfärden heller, eftersom jag hade gött med medvind å det sa bara *svviiicchhhsss* å sen var jag framme.. 
Sen jobbade jag, mellan 17 å 22.. vilket inte är jättelänge precis så klagar inte över det, men vilket var jättetråkigt, fick ju iofs ta beställningar å ge mat osv. men det kändes inte givande alls faktiskt.. känns mer givande att jobba på lunchen, så ska nog försöka fixa så jag bara behöver göra det nästa vecka.. Hihi.. 
Känns mindre kul osså att det tydligen är jättejobbigt att jobba på fredagar å ingen jag jobbade med idag kunde fatta hur Ulla kunde med att sätta mig på att jobba en fredag så tidigt i min lilla "lärningsperiod".. Menmen, det kmr säkert gå bra, får la ta hand om disken eller nått typ i brist på annat.. Haha.. 
Men kvällen ikväll tog ju så klart slut den med, å då kom den efterlängtade cyklingen hem, å jaa, den var faktiskt efterlängtad, tills dess att jag kom ut å märkte att jag skulle få fett mkt med motvind heeeela vägen hem, å eftersom mina föräldrar har bosatt sig högs upp på ett berg så betyder det ju att vägen hem mestadels består av uppförsbackar.. Men precis som alltid så går det ju bra när man väl har kommit igång lite å fått upp farten, så tog bara nån kvart att ta sig hem.. 
Å nu väl hemma så satte jag mig vid datorn, åt ett äpple å lyssnar på Winnerbäck.. Han är seriöst helt otrolig(!) 

Är sjukt godissugen med.. å vill ha chips! å vill vara ledig i morron kväll ! 

---

Har så svårt att förstå vf just jag litar så lätt på folk..?
Hur kmr det sig att folk typ kan göra vad som helst å sen förlåter jag dem ändå?
Vf kmr det sig att det finns de som söker uppmärksamheten genom att hitta på massa saker som gör att jag ska tycka synd om dem?
Vf kmr det sig att folk letar fel på sig själva å sitt liv för de tror att jag ska bry mig om dem mer då? det gör jag ju inte, tkr bara det blir sjukt jobbigt i längden å leder till att jag inte orkar lyssna å bry mig längre.. 
Jag förstår det inte, men tror det ligger i människans sätt att fungera.. Vore bara så skönt om det försvann.. 

---

Kommentarer
Postat av: Stockholms Marin

HAHA falkenbergs-backar<3333 damn... skulle behöva bo hos dig en månad... så go träning att cykla till o från havet med dig XD man blir trött men man har ju oftast nått framför sig att kolla på ;D ojoj! XD





2009-03-06 @ 00:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0