Bobban..

Kvällen, eller natten kanske det heter, var lite speciell. Eller den kmr inte låta speciell, men den var det för mig. 
För först var det ju msn å sånt som gällde, men sen när folket stack därifrån å skulle sova så logga Bobban in. Så blev till att snacka med honom lite, men sen fick hans msn typ problem.. så han sa jag skulle ringa hem till honom, men har inte nummret så kunde inte.. å sen helt plötsligt ringer han mig så blir till å snacka lite.. men sen tar hans pengar typ slut, å då säger jag att jag ringer gratis, så ringer upp honom.. sen snacka vi la ett tag, vet inte riktigt hur länge faktiskt.. 
Men trevlans vart de! Bestämde vi skulle ses idag med, men han skulle på kalas, så får bli annan gång ist.. =)
Kom fram till att  jag saknat hans röst så sjukt mkt, så fett söt så det finns inte! 
Iaf så blev ju klockan lite för mkt kanske så vi sa pussheejs å la på för å sova.. 
Vet att det kanske inte låter speciellt men det var det, för det var ju faktiskt Bobban! 


Kommentarer
Postat av: Stockholms Marin

Okeey... Förvirrad.. vi snackar senare

2009-03-08 @ 15:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0