16/3- Måndag..

NU!

Nu kändes det bara som att det var dax att skriva igen.. Kanske inte för att du intresserar dig av det jag skriver, utan mest för att.. att..ja, typ för att jag hade lust.. 

En hel del har hänt, men ändå ingenting som är nått värt att nämna..

Hade nått problem igår kväll så tjaffsa å höll på mot allt å alla.. Lite smått jobbigt faktiskt, eftersom hur mkt jag än försökte sluta så gick de inte riktigt som planerat till slut ändå.. 

 I helgen blev det att träffa Stina på lördagen, myyyys! <3
Å på fredagen var jag bara hemma å chilla satan! xD
Å på söndagen var det ut i vårsolen å fota lite.. Har dock glömt bort de bilderna, så de ligger fortfarande kvar på kameran så vet inte om jag fick nån bra bild än.. men trevligt var det! =)

Idag var det första dagen på praktiken som jag tillbringade i köket, tyvärr var det ju inte den sista.. Tror att Janne har nått emot mig med, säkert bara för han inte fattar vad jag säger.. Förstår dock inte hur man inte kan fatta vad jag säger, ingen annan har ju svårt med det.. säkert Janne som har hörfel.. xD
Å sen tror jag faktiskt inte det med restaurangkök är min grej, även om jag typ går ett sånt program.. 
Men det är ju inte lång tid kvar nu, kanske att man kan fixa servering sista veckan osså, hihi.. 

Å sen är det såhär att jag ska klippa mig, å sen färga en del av håret svart, Emma ska få äran att hjälpa mig =D<3

Å nu är det inte ens tre hela veckor tills det är sthlm å Anton som gäller för mig! Iiiiih<3 Saknar det feta mkt ! 

HAHAH sitter å snackar med Anton om lite utav det ena å det andra, berättade precis för honom hur han låter när han snackar.. "aboooooooo!! skjuvisittabänkdäerinne??" - DEEET kallar jag minnen xD 

Har faktiskt vart lite bra i helgen osså å pluggat lite, men borde skriva mitt svenskatal, men vet inte än vad de ska handla om så det går segt.. jobbigt.. 

Mamma å jag fixade med mina sommarjobbsansökningar idag osså, så nu ligger det 30 brev å väntar på att delas ut.. så får man la se om det ger nått resultat eller bara massa nej.. 

Men nu blir det nog till å sova, sjukt trött ju.. å det går ändå så segt att skriva nu.. blir "störd" hela tiden av andra intressanta saker.. xD

Så.. 
Pussheeejs folket ! 

Kommentarer
Postat av: Stockholms Marin

HAHHAHAHAHAHAH XD jag pratar så när jag e med fina tjejer som dig!! så de så! :D o du säger Titanix XD ahahahaa XD





O snart är du här!!!! MUMS!!:D:D:D<333333333333333333

2009-03-16 @ 22:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0