18/3-Onsdag

Wihoo! 
Har fixat så jag slipper jobba i köket mera, varken mera denna veckan eller nästa! 
Idag jobba jag i köket mellan halv 8 å halv 12.. sen fick jag hjälpa till i serveringen, eftersom de inte klarade sig själva.
Å i morron blir det som sagt servering för min del igen.. =D

Igår träffa jag Johan, han drog med till stationen å hämta mina sthlmsbiljetter ! Trevligttrevligt..

Å idag hade vi följe hem igen xD.. sen gick jag hem, drack oboy å lite så.. 
Sen blev det bio "I taket lyser stjärnorna" med mamma å farsgubben, bra film dedär, gav väldigt mkt känslor å tankar.. =D

Tänkte på en grej de sa under reklamen, som dock inte var reklam utan mer tips på andra filmer som skulle komma.. 
- Det spelar ingen roll hur jag tänker, eller vad jag gör. De som är döda är redan döda. 
Så bra sagt egentligen, fast ändå så fel. Självklart är de döda redan döda, men självklart spelar det roll hur man tänker å agerar även om man inte kan påverka det som hänt, men man kan ju lyckas påverka det som kmr hända.. 

Just nu sitter jag vid msn, men knappt nått kul folk inne så lite tråkigt.. Drogar osså just nu i en låt med jumper.. skön grupp dedär även om de typ är lite old.. xD

Å kom ihåg:
- Gråt aldrig över att du förlorat din så kallade "äckta kärlek". Den rätta kommer vilja stanna hos dig förevigt"

Tror det var ungefär allt från mig.. 
Pussheeejs! 

Kommentarer
Postat av: Stockholms Marin

AAH... då tar vi om allt igen då...



jag har läst ca 5 sidor i läsen(boken) "i taket lyser morfar" o den va faktist bra dom 5 sidorna va najs :D så filmen va bra?;D de e najs, :D



och eeh... vad mer... jag såg ett stavfel XD kliar i ögat där där där de står där det stårårår ÄCKTA ska vara ÄKTA :D:D



annars väldigt bra struktur på arbetet och bra indelning i styckena :)

G+

2009-03-18 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0