16/5

Höhö! 
Dagen idag har gått ut på att vara i stan med moder å farsgubben, köpte nya skor =D
Sen hemåt.. då det blev fixa lite med datorn å bilder å grejs.. 
Sen äta, kolla tv å sånt.. kollade på esc, finfin låt dedär typ.. värdig att vinna iaf =)

Just nu sitter jag å lyssnar Winnerbäck å snackar med Marinen å Stenberg, pysmys! =)

Såg även att det nu är lite smådax att börja skriva, eller iaf fundera på vad man ska skriva, till lilla augustpriset. Viktigt att vara med där ju! ;)

Införskaffade facebook igår osså.. (vet jag är liiite seg i min utveckling, men klaga inte!)

---


Du har så svårt att säga om jag ens betyder nåt för Dig
Jag räcker inte fram
Men, Du har så svårt att vara ensam
så Du går till "lilla mig"
Men en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej

Kommentarer
Postat av: Stockholms Marin

HAHAHA införskaffade :D<3

2009-05-17 @ 01:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0