21/5

Oh herregud säger jag bara!
Så otroligt seg kväll, händer ju ingenting! Mamma å pappa är iväg, vilket jag egentligen inte klagar över eftersom jag tkr om att vara ensam hemma.. Men hade ju inte vart fel att ha haft nått att göra..
Ska försöka hitta nån som vill göra nått senare i helgen =)

--

Sista veckan i lägenheten nu då, det låter så sorgligt när man säger det.. Men det tyder ju osså på att det snart är lov å flytta hem till fbg som gäller.. Kmr nog bli väldigt uttråkad i sommar menmen det fixar sig nog.

Mkt i veckan annars osså, nån friluftsdag (stavas?) på tisdag, sen studieresa, Båstad å Torekov runt, på onsdag.. sen restaurang på fredagskvällen, sen flytta lördag.. Måste även kolla säkert så jag kunde bo hos tööönt, lite krisigt läge annars.. Hoppas hon inte är sjuk så länge till! Tkr så äckligt mycket synd om henne, drabbas av allt på en å samma gång! Krya på dig min lilla Tööönt<3

Min dator har typ virus osså, fast kan inte få bort skiten eftersom datorn inte kan söka igenom de stället där det tydligen döljer sig, eller nått.. inte så insatt xD..

Mitt liv har verkligen börjat bestå av träning nu, allt krettsar kring den, när jag ska plugga, när jag ska äta, när jag ska sova, när jag ska vakna, när jag ska duscha.. osv. Fast jag klagar inte, ÄLSKAR det verkligen!

Det var nog allt från mig för idag.. Ska fixa till min novell nu ist. Ha det fint!
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Johan

säg till så fixar jag datorn;)

2009-05-21 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0