15/5

Wihoo!
Nu är jag tbx åter en gång =)

Är i Fbg för första gången på typ två veckor nått nu, fast känns som det vore längre tid jag vart borta.. 
Har iaf vart i Ljungby då som sagt, sen Sthlm.. 

Sthlm var feta najs, New Generation Festival är fina saker det.. Fast allt blir ju iofs feta najs när de fyra pöjkarna är inblandade, Union Square är fiiiina! <3
Å det blev självklart lite shopping å sånt annat "onödigt" i sthlm med.. =)

Sen hem, till Båstad, feta seg tågresa.. 

Å i veckan var det nationella i matte, gick bajs!
Sen var det religionsprov, gick typ bra, eller fick G iaf.. 
Sen igår sluta vi tidigt så då blev det hem å baka chokladbollar på musli med Emma, det blev faktiskt goda =o..
Sen idag var det seg dag i skolan, sen hem, sen träffa Stina å springa runt lite på stan.. sen hemåt å käka å vara social med moder å farsgubben.. 
Å nu skriva här å snacka med Anton å lyssna på nån skum musik som kommer å går lite som den vill =S

Har gjort virussökning på min dator med, men de funka inte riktigt som planerat.. så bara att vänta på att datorn dör på heltid nu då så man blir tvingad till att investera i en ny.. =o

Tror inte jag har så mkt mer att säga.. kanske kmr på nått fint i morron ist =) 
Pussheejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0