16/11

Hoobastank - Running Away (Acoustic)



Mycket låtar på senaste tiden, jag vet, men det är bara för att jag inte kan låta bli. Tycker det är rätt trevligt med musik sådär, då har du ju något att lyssna på medan du läser liksom.


Iaf, har spenderat min helg med Simon, som typ alla andra helger den senaste tiden, lika fint som alltid!
Vi gjorde ju iofs inte så himla mycket som är något att nämna, utan det var mer såna normala saker vi brukar göra när vi är med varandra. Hade ingen bil heller så var lite svårt att förflytta sig till roligare ställen än Simons hus, men jag trivs där så jag klagar inte! 
Blev även en långhelg för oss denna helgen, åkte dit i fredags och hem idag, mysigt! 

Så hemma idag har det blivit att plugga teori och att ha mörkerkörningslektion.
Mörkerkörningslektion är nog det läskigaste jag vart med om på länge, inte för att jag körde i mörker eller nått sånt, utan för att en av lärarna på körskolan hade klätt ut sig till älg och sprang över vägen när vi kom körandes, och tjejen jag delade bil med skriker "AKTA ÄLGEN!!" och jag som för övrigt alltid är livrädd för att möta en älg fick typ hjärtklappning och höll på att skita ner mig av skräck, men sen ser man att det är en snubbe som springer runt med en halv gran i huvudet för att lura oss att han var en älg, usch på sånt!
Och sen på resten av lektionen satt jag och letade efter snubbar med granar i huvudet som tror det är älgar! 
Men iaf, vi överlevde ju och nu mår jag bra igen och allt är frid och fröjd. 

Planerar att sova, eller nana som Simon säger, tidigt idag för är jättetrött och ska upp tidigare än jag gått upp på hur länge som helst i morron. 
Tror det var det jag hade att säga idag. 

Tjingtjong!


Kommentarer
Postat av: Simon

Fin fin helg har vi haft:D Klart man säger nana och inte sova(A) <33

2009-11-16 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0