25/11

TjenaTjena!

Så sitter man i Båstad igen, har vart hemma två dagar pågrund av körningen som vanligt. 
Men nu är det slut på det! för idag klarade jag uppkörningen, så bara teorin kvar, sen äger man sitt efterlängtade körkort! 
Tycker dock det känns lite trist att jag inte var ett dugg nervös, hade känts lite fint med lite nervositet kanske, fast gick ju galant iaf. 

Och sen blev det en runda inne i stan med moder, sen hem och inte göra någonting fram tills jag åkte ner hit igen.
Då blev det pepparkaksbakning, pepparkakorna i sig blev nog inte så jättebra, men degen var iaf god.

Så nu kom jag precis ut från duschen, händer typ ingenting här.

Längtar tills på fredag när jag får träffa Simon igen. Idag är en sån där jättestor sakna dag, var tvungen att ringa honom när jag gick hem från tåget innan för att jag saknade hans röst, så fin är den. 
Längtar tills jag får krama om honom och hålla hans hand. 
Hahah vet, det kanske låter lite mesigt att längta tills att man får hålla någons hand, men när Simon tar mig i handen så blir jag helt varm i kroppen, så otroligt fint känns det. 
Du förstår, allt Simon gör får mig att känna mig så glad och lycklig.
Jag är kär! 

Och nu blir det nog att glo någon film eller så, för att fördriva lite tid tills det händer något kul eller tills man ska sova. 



Kommentarer
Postat av: siimon

Så duktig är du som klara uppkörnnigen:D jag vill ha helg nu, så jag kan får vara med min älskade flicka!! <33

2009-11-25 @ 23:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0