Godmorron, eller godnatt, eller ska jag säga hemsk natt?
Klockan är just nu 05.49 och jag är vaken, sovit en timma inatt, en timma i mardrömmarnas tecken.

Det är dax för mig att byta header igen, anledningen orkar jag inte ta just nu, tror dock de flesta lyckats lista ut den ändå genom facebook osv och har du inte det så kommer du nog förstå om du läser understående text..  


Måste bara fråga, hur länge är det meningen att man ska orka?
När vet man att man hittat den som är rätt, för när man tror att man har något seriöst drömde man tydligen för mycket..
Vad är det för fel på mig? 
Varför kan jag inte hata någon jag älskar? Det spelar ingen roll hur mycket jag skriker, svär till eller tänker negativa saker om personen, han är lika fin och underbar i mina ögon ändå. Han är fortfarande min drömprins.
Varför är det alltid jag som får stå ensam kvar?
Varför blir jag lämnad från någon som säger sig älska mig?

Ska försöka vara stark, inte hamna tillbaka i det liv jag levde innan, innan du kom och byggde upp mig.
Men jag vet att jag försöker helt i onödan, det kommer ändå inte att gå.
Du säger att det inte är jag som är problemet, men varför är det då du som lämnar mig?
Jag var så lycklig, du var den som förstod mig bäst, han jag kunde vara mig själv med mest, han jag älskar!
Vill inte ens tänka tanken att jag aldrig mer kommer få se dig, aldrig mer kommer känna dina armar runt min kropp, känna dina läppar mot mina, dina andetag mot min nacke. Kommer aldrig mer få smeka din hals, aldrig krypa upp i ditt knä, reta dig, hålla din hand, få se dig bli generad och dölja ditt ansikte mot mitt bröst.
Men det värsta av allt, kommer aldrig mer få känna den bubblande känslan i magen när du säger att du älskar mig..

Jag känner mig inte redo att lämna dig, jag är villig att försöka hitta en lösning till vad du tycker är ett problem, en lösning så vi kan försöka igen.. 
Du ber mig berätta om något är fel, men du berättar inte själv, varför gör du så mot mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0